Klubmesterskaber 2018

Så er det blevet tid for afviklingen af årets klubmesterskaber i Kerteminde Tennisklub

Som vi plejer afvikles de indledende kampe over 3-4 uger med finaler og afslutningsfest den følgende lørdag.

I år er finaledagen fastlagt til den15. september – der har vi bestilt strålende solskin.

Vi håber, at så mange som muligt også i denne sæson har lyst til at deltage i løjerne, og igen skal det understreges, at selvom det er en alvorlig sag at spille klubmesterskaber, så er det også ganske sjovt.
Alle kan deltage uanset alder, køn og kunnen. Og så er det i øvrigt ganske gratis.

De indledende kampe spilles i ugerne 34, 35, 36 & 37, med finaler lørdag d. 15. september. Finaledagen ligger fast – så vil du være klubmester, skal du kunne deltage den 15.

Om aftenen vil der være fest for alle klubbens medlemmer i klubhuset – uanset om man har deltaget i mesterskaberne, er enhver velkommen.

Der vil blive afviklet mesterskaber for både damer og herrer i følgende kategorier: Single, double og mixdouble.

Såfremt der er deltagere, vil der blive søgt spillet i følgende aldersgrupper: u/12, u/14, u/16, u/18, senior, veteran (40+), veteran 60+ og veteran 7o+.
Om nødvendigt kan der blive tale om sammenlægning af to rækker. (I så fald vil de tilmeldte blive forespurgt)

Alle kan deltage i flere aldersgrupper, således at forstå, at en u/16 spiller kan deltage både som u/16, u/18, og sen. Veteraner kan spille vet, & sen.

Du kan ud over single spille både double & mixdouble – husk blot at anføre navn på din makker.

Man kan tilmelde sig på listen ophængt i klubhuset eller via mail til Kim – man skal blot meddele navn & aldersgruppe, og om man vil deltage i single eller double.

Såfremt antallet af tilmeldte i en række overstiger 8 vil der blive afviklet en B-række hvor taberne i 1. runde går over.

Sidste frist for tilmelding er: søndag den 19. august.
Program vil blive ophængt / tilsendt/ lagt på hjemmesiden umiddelbart efter.

Ved spørgsmål ang. turneringen, bedes I kontakte turneringsleder Kim Larsen, mobil 61317205 eller mail: kimll@outlook.dk