Fredagstræf

Dette er en social aktivitet der kræver lunt og tørt sommervejr.

Derfor gennemføres den meget spontant, dvs.:

1. Enten hvis medlemmer af klubben foreslår det.

2. Eller på initiativ fra klubbens bestyrelse.

I begge tilfælde når vejrudsigten først på ugen giver os de bedste forventninger om fredagens vejr, således at vi kan nå at reservere baner, samt sende invitation ud til medlemmerne

Det drejer sig kort fortalt om en aften med et par timers tennis, med efterfølgende grill- og spisehygge.

Vi udsender (så tidligt som muligt) invitation til alle klubbens medlemmer.

Alle kan deltage – også ægtefæller/kærester som ikke spiller tennis og derfor kun deltager i grill- og spisehygge.

Normalt begynder vi kl. 17.30 og slutter engang ud på aftenen.

Vi spiller doublematches efter lodtrækning (matches á ca. 25 min.) og kl. ca. 19.30 er grillen klar til din/jeres medbragte bøf, fisk, pølser etc.

Herudover skal du/I til eget forbrug selv medbringe: salat, brød, drikkevarer, tallerken glas og bestik.

Tilmelding: Vil fremgå af invitationen.